Jesienna ofensywa "Serenady"

03.10.2011

Spółdzielcza Mleczarnia Spomlek z Radzynia Podlaskiego jesienią wspierać będzie sprzedaż serów marki Serenada akcjami marketingowymi wykorzystującymi różne kanały komunikacji.

Część elementów już w tej chwili jest widoczna w mediach. Spomlek bardzo mocno stawia na interaktywność i zaangażowanie konsumentów.

Głównymi postaciami akcji są roześmiane, czarne dziury serowe. Pojawiają się one w mediach, na gadżetach, a w postaci wlepek także na samych produktach. Kampania rozpoczęła się w połowie sierpnia od uruchomienia fanpage’u Serenady w serwisie społecznościowym Facebook. Równocześnie powstała nowa strona internetowa marki Serenada. Do dostępnych obecnie gier i aplikacji, wkrótce dołączą nowe, zapewniające rozrywkę i emocje. Od początku października można też oglądać w Internecie spoty reklamujące produkty Spomleku. Ich głównymi bohaterami są oczywiście wesołe serowe dziury. Dodatkowo, w porannym programie TVP 1 „Kawa czy herbata?” zobaczymy billboardy sponsorskie marki Serenada. Całej kampanii w mediach towarzyszą atrakcyjne gadżety i materiały POS.