Serenada rozświetla polskie miasta
Wesołe i kolorowe reklamy serów marki Serenada pojawiły się na ulicach polskich miast w formie citylightów. Kampania jest zapowiedzią tego, co przygotowała Spółdzielcza Mleczarnia Spomlek dla klientów w tym roku.
Marka Serenada, znana z humorystycznej komunikacji w swoich reklamach, w lutym zaproponuje zmarzniętym przechodniom trochę słonecznego ciepła w postaci żółtych citylightów.
Tablice z żółtymi plakatami staną w widocznych miejscach w Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Szczecinie, Wrocławiu, Katowicach, Rzeszowie, Radomiu, Warszawie, Lublinie, Bydgoszczy, Częstochowie, Bytomiu, Tychach, Czeladzi, Toruniu, Trójmieście, Zabrzu, Chorzowie, Białymstoku, Mysłowicach, Siemianowicach Śląskich, Sosnowcu, Świętochłowicach Śląskich oraz Rybniku. W sumie, Serenada będzie się pysznić na tysiącu nośników w ciągu dwóch miesięcy. Reklama jest preludium do marcowego konkursu dla konsumentów. Kampania jest dla handlowców doskonałym momentem, aby zwiększyć sprzedaż promowanego produktu – rośnie wtedy zainteresowanie nim wśród kupujących. Szczególnie, gdy do wygrania są wartościowe kuchenne gadżety.
– To klasyczny efekt synergii, z którego korzystają jednocześnie producent i handlowcy. Gdy w mieście pojawiają się reklamy, a na półkach sklepowych towaru jest więcej niż zwykle, konsument dostaje sygnał z dwóch stron. Doświadczeni sprzedawcy wiedzą, że przy niewielkim wysiłku, np. drobnych zmianach w ekspozycji i wykorzystaniu materiałów POS, mogą sporo skorzystać na naszej kampanii – mówi Marta Tomaszewska, brand manager SM Spomlek.
Początek roku przyniesie także zmiany na opakowaniach Serenady. W marcu etykiety poszczególnych gatunków sera zostaną rozróżnione kolorami. Będą one elementem promocji dla konsumentów. Marketingowcy SM Spomlek zauważają jeszcze jedną korzyść płynącą z ich użycia – sześć gatunków sera łatwiej będzie dostrzec na półkach sklepowych.