Start serwisu www.serenada.com.pl

01.09.2011

 

1 września, czyli w pierwszy dzień roku szkolnego, ruszyła odświeżona strona internetowa marki Serenada. Promuje ją hasło: „Na żarty. Na serio”. Użytkownikom serwisu towarzyszą czarne, rozbrykane serowe dziury.

Strona www.serenada.com.pl przełamuje schematy i w wesoły sposób prezentuje ser żółty – produkt uważany za solidny, ale bez fantazji. Nowa odsłona serwisu posiada nie tylko odświeżoną grafikę, która w przejrzysty i intuicyjny sposób prezentuje ofertę produktową marki Serenada. Strona  to także przepisy kulinarne, ciekawostki ze świata serów, gry i zabawy. Serwis internetowy to tylko jeden z elementów akcji promocyjnej marki serów żółtych Serenada z Radzynia Podlaskiego. Kampanię wspierają także działania na Facebook’u i w prasie, a także gadżety sygnowane przez Serenadę.