SM Spomlek zdecydowała o wdrożeniu systemu Impuls 5
Rozpoczynająca się właśnie analiza określi sposób uruchomienia wszystkich funkcjonalności oprogramowania BPSC SA. Uruchomienie systemu nastąpi z końcem marca 2013 roku, korzystać z niego będzie ponad 140 użytkowników.
Wdrażany w SM Spomlek system klasy ERP obejmie praktycznie wszystkie obszary funkcjonalne. Nowe oprogramowanie wspierać będzie sfery: finansowo-księgową, kadrowo-płacową, środki trwałe, gospodarkę materiałową, dystrybucję, transport, zarządzanie produkcją procesową, budżetowanie, relacje z klientami (CRM), jak również kontrolę jakości. Dodatkowo przedsiębiorstwo korzystać będzie z takich rozwiązań autorstwa BPSC jak Elektroniczna Wymiana Danych, Magazyn Wysokiego Składowania, a także systemy B2B oraz MES. Nowe otoczenie informatyczne Spomleku uzupełnią takie aplikacje jak Gospodarka Remontowa, Impuls BI Controlling oraz mHR, wspierający zarządzanie kapitałem ludzkim firmy.
Najistotniejszym oczekiwaniem Spółdzielni wobec nowego środowiska IT jest integracja wszelkich sfer działalności w obrębie jednego, zintegrowanego rozwiązania. Jednym z kluczowych elementów wdrożenia ma stać się również informatyzacja wszystkich procesów produkcyjnych - ich planowania, rejestracji ścieżki produktu czy rozliczania faktycznie poniesionych kosztów.