"Rodzina Serenado" już na półkach sklepowych

25.10.2012

Marka Serenada znowu zaskakuje konsumentów swoim oryginalnym humorem i niezwykłymi pomysłami.  Na potrzeby najnowszej kampanii, powołano do życia Rodzinę Serenado, wzorowaną na bohaterach kultowego amerykańskiego serialu. W połowie października na półkach wybranych sieci sklepów pojawiły się specjalne opakowania serów w plastrach z ciekawym dodatkiem – torebką śniadaniową.

W skład familii Serenado wchodzą: Antoni „Salami” Serenado, Babunia Serenado, Edek „Edamski” Serenado, Gouda Serenado oraz Radamer Serenado. Każda z postaci osobno, w sposób losowy pojawi się na tackach serów marki Serenada. Rysunkami z członkami rodziny Serenado ozdobione będą torebki śniadaniowe dodawane do produktów – idealne do zapakowania kanapki do szkoły lub pracy. Sery z promocyjnymi torebkami dostępne są wyłącznie w sieciach: Tesco, Alma, Żabka, Auchan oraz Intermarche. Serowa rodzinka pojawi się również w internetowej kampanii Serenady – na stronie www.serenada.com.pl już wkrótce będzie można obejrzeć pięć filmików z tymi postaciami w rolach głównych, pojawią się one także na banerach i animacjach na portalu Onet.pl oraz przed wybranymi programami w telewizji internetowej tvnplayer.pl: Julia, Prawo Agaty, Masterschef, Perfekcyjna pani domu, Na Wspólnej oraz Lekarze.

Kampania w internecie będzie trwała 6 tygodni, a zakończy 30 listopada.