Konsumenci docenili Złotego Radamera
24 października w Teatrze Kamienica w Warszawie odbyła się uroczysta Gala, podczas której zostały ogłoszone wyniki I edycji konkursu „Złote Innowacje FMCG & Retail”. Jest to największe wydarzenie na polskim rynku, które w sposób kompleksowy podchodzi do innowacyjności w sektorze spożywczym i handlu. Do konkursu zgłoszonych zostało ponad 220 innowacyjnych produktów w kategoriach FMCG i ponad 40 produktów i rozwiązań dla handlu w kategoriach Retail. Wśród wyróżnionych produktów znalazł się również ser Złoty Radamer produkowany w Spółdzielczej Mleczarni Spomlek.
Nagrodę podczas uroczystego spotkania odebrał Wiceprezes Zarządu Paweł Gaca.
O wyborze laureatów zadecydowali Konsumenci, w badaniu internetowym przeprowadzonym przez firmę Territory Influence. Tego typu nagrody to powód do dumy i zadowolenia, ponieważ przyznawane są przez konsumentów, na których opinii bardzo zależy.