Spomlek z marką Serenada w filmie "Drużyna A(A)"

24.09.2024

SM Spomlek i marka Serenada mają swój wizerunkowy udział w filmie "Drużyna A(A)", którego premiera odbyła się 18 września w Warszawie. Produkcja, w której śmiało można powiedzieć, że jednym z bohaterów drugoplanowych jest marka Serenada, opowiada o grupie anonimowych alkoholików, którzy, walcząc ze swoimi słabościami, podejmują niezwykłą misję – przemycenie dwóch cystern spirytusu przez Polskę.

W rzeczywistości, nie są to jednak zwykłe cysterny – ich charakterystyczny żółty kolor, pokrycie czarnymi kropkami i ogromne logo Serenady sprawiają, że wyróżniają się na tle każdego innego transportu.

Film, będący połączeniem świetnej rozrywki i głębszych refleksji, zabiera widzów w emocjonującą podróż. Leszek, Wiola, Dominik, Karolina i Wojtek, wspierani przez swojego terapeutę, stawiają czoła licznym przeciwnościom losu, a tajemnicza postać Celniczki, której zamiary są niejasne, jeszcze bardziej komplikuje ich sytuację. To opowieść o przyjaźni, odwadze i walce z wewnętrznymi demonami, która szybko przeradza się w pełną napięcia grę o przetrwanie.

W filmie występuje znakomita obsada polskich aktorów, w tym Danuta Stenka, Magdalena Cielecka, Michał Żurawski, Łukasz Simlat, Mikołaj Kubacki i Maria Sobocińska. Co więcej, część scen została nakręcona w zakładzie produkcyjnym Spółdzielczej Mleczarni Spomlek w Radzyniu Podlaskim, a w epizodach występują pracownicy, co dodaje tej współpracy jeszcze bardziej wyjątkowego charakteru.

Na premierze spotkały się największe gwiazdy kina, krytycy, twórcy, dziennikarze, patronem była telewizja TVN. To właśnie tam Serenada towarzyszyła uczestnikom i na ekranie i we foyer kina Helios w warszawskim Blue City. Doskonałe sery na deskach podane w towarzystwie win zachwyciły gości. Przestrzeń wypełniliśmy też podświetlanymi reklamami konkursu Serenady oraz zapowiedziami nowej lokalizacji restauracji Bursztynowa przy Królewskiej 16 w Warszawie. Wybitni goście i przedstawiciele prasy oraz gwiazdy otrzymały od nas miniaturki cystern Serenada oraz sery, co wywołało ogromne poruszenie, wiele z nich umieściło relacje z wydarzenia na swoich social mediach. Wydarzenie zostało zrelacjonowane w telewizji TVN oraz na wielu portalach prasowych w sieci. Materiały z premiery posłużyły także do komunikacji w naszych social mediach – wspomina Emilia Pożarowszczyk, Kierownik Marketingu SM Spomlek.

Niewątpliwą atrakcją filmu, jak już było wspomniane, są żółte cysterny z logo Serenada, które odgrywają swoją własną rolę w fabule, a sama marka staje się symbolicznym wsparciem dla bohaterów w ich misji. Z tej okazji, równocześnie z premierą filmu, wystartowaliśmy z ogólnopolską promocją konsumencką, w której każdy fan Serenady może wziąć udział. Rozdamy konsumentom 10 000 miniaturowych cystern na mleko w barwach Serenady, nawiązujących do przygód z filmu, zaś nagrodą główną jest voucher o wartości 40 000 zł na wycieczkę – mówi Prezes SM Spomlek Paweł Gaca.

https://www.youtube.com/watch?v=ZNn7lfHwuwM

Specjalnie dla pracowników ekipa twórców wraz z filmem przybyła do Radzynia Podlaskiego 19 września by przed oficjalnym wejściem do kin umożliwić im obejrzenie go. Miłym akcentem było spotkanie z twórcami po seansie i opowieść o kulisach nagrań. Ciekawostką jest również informacja, iż 2 dni zdjęciowe miały miejsce na terenie mleczarni. Kierowcy cystern - pracownicy SM Spomlek - byli obecni przez cały czas nagrań na planie, a na ekranie gościnnie pojawiło się kilkoro pracowników.

SM Spomlek nie zapomniał o mieszkańcach Radzynia i okolic, dla nich pokaz filmu wyświetlony został 20 września.

W opinii ludzi kina to było największe lokowanie marki w filmie.